wtorek, 6 czerwca 2023

Sprawozdanie nr 1 z rekonesansu tras

Trasy "się budują". W tym roku odbyłem już trzy dwudniowe rekonesansy tras, podczas których zbudowałem pierwsze etapy tras TP, TT, TU i TZ i drugie etapy tras TP i TT. Do Gródka jeździłem na początku lutego i dwa razy w kwietniu. II etapy tras TU i TZ oraz III etap trasy TT zbudowałem w roku 2020, zanim pandemia Covid pokrzyżowała plany zorganizowania zawodów w tym właśnie roku. W najbliższy weekend znów jadę do Gródka, tym razem zbudować III etap trasy TP, a przy okazji podrasuje III etap trasy TT i II trasy TU, bo kiedy je budowałem miałem dużo mniejszą znajomość programów graficznych do obróbki map niż obecnie.

 Roboty jest sporo, a do dlatego, że jestem przesadnie skrupulatny. Mierzę taśmą z lewej, to wyskakuje mi błąd z prawej, mierzę z prawej i lewej, to wyskakuje mi błąd od spodu albo w 6 wymiarze. Ja łatkę, a pruje się w innym miejscu, idzie od tego zwariować. Później zabiorę się za trasę kajakową, następnie rowerową i na deser zostawię sobie trasy piesze długodystansowe TTDł i T(T)T. Chyba, że wcześniej wyląduję na Sreberku. Myślę, że w ciągu tygodnia zaprezentuję logo i plakat zawodów. Regulamin wrzucę na początku lipca, a około daty moich urodzin, 10 lipca, wystartują zapisy. Póki co garść zdjęć z rekonesansu tras.